FOLLOW
XOXO

ALLAHU RABBI... ALLAH ❤
Konspirasi Yahudi (1) ✈
28 June 2013 with 7 angel
Assalamualaikum



Sempena hari Jumaat yakni hari kemenangan bagi Umat Islam, aku nak share kat korang semua pasal Yahudi a.k.a Anti-Kris. Pada zaman dahulu, orang Yahudi ini memang dibenci semua orang termasuk penganut Kristian. Sampaikan pada zaman Nabi Ibrahim, semua orang Yahudi dibunuh, diseksa dan dibuang negeri. Tetapi ada beberapa orang Yahudi yang terlepas dan mereka telah menubuh satu group iaitu FREEMASON. Kalau nak lebih lanjut, tengok video ini.

Dari Anas radhiAllahu `anhu berkata bahawa Rasulullah sallAllahu `alaihi wasallam bersabda:
“Tidak ada seorang nabi pun melainkan telah memperingatkan kepada umatnya terhadap si buta sebelah yang sangat pendusta.  Ingatlah bahawasanya Dajjal itu buta sebelah, dan sesungguhnya Tuhan Yang Maha Mulia lagi Maha Agung itu tidaklah buta sebelah.  Dan di antara dua mata Dajjal itu ada tulisan, ك ف ر”
(HR al-Bukhari dan Muslim)

Seterusnya, misi Dajjal Al-masih yang ingin menjadi tuhan pada alam semesta ini.Menginginkan semua manusia tunduk pada perintah dia. Bagi menjayakan misi si Dajjal ni, dia sanggup melakukan apa saje asalkan berjaya. Dajjal menggunakan komputer untuk menjadi Tuhan. Dia mahu semua orang menyembahnya seperti mana orang menyembah tuhan. Malah dia mahukan semua kemampuan yang ada pada tuhan mesti ada padanya. Dalam hal ini, memandang setiap insan di dunia ini perjalanan hidup mereka ditentukan Allah, maka Dajjal mahu "kemampuan" seperti itu. Kehendak nafsu serakah Dajjal ini digambarkan secara rahsia dalam filem-2 Hollywood. Antaranya filem I-Robot, Colossus : The Forbin Object, Eagle Eye,Superman 3 dan sebagainya. 

Contohnya, dalam filem Superman 3 tahun 1983, menampilkan pelakon asal iaitu Christopher Reeve yang memainkan watak dari DC Comics. Filem ini mengisahkan bagaimana seorang ahli perniagaan yang tamak ingin mengawal pasaran kopi danminyak seluruh dunia tetapi dihalang oleh Superman. Akhirnya dia mencipta sebuah supercomputer yang mampu mengawal dan menghalang apa sahaja termasuk Superman. Ayatnya ialah : "If the world's most powerful computer can control even Superman..no one on earth is safe!" Ayat ini dah menerangkan bahawa Illuminati mempunyai kemampuan menghasilkan supercomputer untuk mengawal sesiapa sahaja . 

Terlalu banyak propaganda yang disebarkan Yahudi dari segi fahaman, simbol, agen Dajjal dan sebagainya. Memang susah aku nak ceritakan satu persatu. Kalau kita sayang Islam, cubalah korang cari info apa tu Illuminati, Freemason, Kabbalah, Wahabi dan propaganda Yahudi. Ada sesetengah orang susah nak percaya apa yang aku taip ni, ini taip berdasarkan buku dan video yang aku tengok. 


Aku pasti ramai yang dah baca buku ni kan? So harap kita dapat sampaikan info yang kita dapat kepada orang lain. InsyaAllah , SALAM JUMAAT :)


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.


PAST | PRESENT