FOLLOW
XOXO

ALLAHU RABBI... ALLAH ❤
Paper Exam ✈
21 June 2013 with 2 angel
Assalamualaikum


tahniah kat korang semua. mesti markah pertengahan tahun hari tu terbaik. Tahniah :D 

Sadis giler dengan keputusan paper pertengahan tahun aku. sob sob TT_TT , makin menurun kot. yang paling sedih Add Math. Ahh, I'm really dont believe it. Haaaah, bak hanggg aku rasa down giler-giler. macam perasaan aku yang datang time dapat paper add math. rasa nak pengsan, menangis, campak kerusi and one more thing, RASA NAK TUMBUK MUKA PAKCIK BAS METRO !! gerrh

hmm mungkin ada sebab kenapa boleh dapat markah add math macam tu. Lepas ni, aku tekad nak belajar betul-2 add math. walaupun sekarang susah nak belajar add math kat sekolah. sebab masa bertindan dengan mesyuarat guru, so Ustazah Fazlin just boleh teruskan pnp 30 minit daripada 1 jam 30 minit. K, tu yang buat aku bengang dan RASA NAK TUMBUK MUKA PAKCIK BAS METRO !!

Btw, my 3 classmates gonna drop add math because they were fade up*maybe* with add math and account subject. daripada 26 pelajar kelas 4 Al Nawawi, tinggallah 22 pelajar je. dah la lelaki semua krik krik krik macam cengkerik. yang tinggal pun lelaki yang tak banyak cakap. Perempuan still maintain, tengok luaran ayu gituu. bila sekali buka muli, bak hangggg~ tak berhenti. huhu *aku lah tu* lulsss. semoga button smiley sentiasa menjadi lambang kita semua pernah bersahabat. :D


Jumaat pagi tadi aku rasa budak lelaki kelas aku happy semacam. aku tak faham apa yang dihappykan oleh mereka. mungkin tak menyabo nak balik rumah kot. ada satu cerita kelakar , lepas rehat tadi Edin bagitahu Musa yang ada orang kata Musa comel. terus si Musa marah-2 . aku tengok je perangai dia, pelik la sebab orang puji pun Musa tu nak baran sampai sepak si Edin. *pelik aku* . lepas tu tibak si Musa buat shaking dance. HAHAHAHA ni sumpah lawak aku tengok dia terkinja-kinja menari depan kelas.

Okeng  stop. HAJIMA ! malas nak type dah. next week dah mula sukan tara, heishh malas la nak masuk benda-2 tu. bengang, RASA NAK TUMBUK MUKA PAKCIK BAS METRO !! gerrh. hahaha
Bye bye. 


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.


PAST | PRESENT