FOLLOW
XOXO

ALLAHU RABBI... ALLAH ❤
Form 3
5 February 2013 with 0 angel
Assalamualaikum


ahh mengantuknya. Pergi sekolah > belajar > balik sekolah > tunggu bas > jalan kaki ke rumah > tidur Zzzz ~ dah la baru balik dari Terengganu semalam, hari ni terus pergi sekolah. Mana tau menguap je aku nih kat kelas, mulut kalau boleh nak besar satu penumbuk je. SUPERB LOL !

Dari ramai-2 budak kelas aku (4 Al-Nawawi) 49 pelajar yang mampat macam ikan dalam tin sardin akhirnya hari ni dah 28 pelajar. First time aku tengok kelas aku luas, seluas-luasnya~ tempat duduk banyak kosong. Ahhh ~ aku rindu dorang sangat-2. Major pindah kat SBPI Rawang, SMAP Bentong, SAMBEST, SAMER dll. Atyn, Miza, Ana, Mira, Timah dan semua.

Start form 3 aku mula rapat dengan dorang. so korang yang tengah form 3 sekarang ni, hargailah masa form 3 korang seadanya. hargai kawan korang. sebab form 3 adalah kenangan paaaaling best dan mampu merapatkan hubungan silaturahim antara korang. CEYWAHHH ~ ayat aku. tapi ini ikut berdasarkan pengalaman aku lahh. 

Kenangan, Pengalaman, memori ketika form 3 memaang susah dilupakan dalam ingatan. So hargai zaman form 3 korang ye. 
______________________________________________________________________________

Okay nak post pasal budak ni , atas permintaan dirinya sendiri. hehehe nah Amad, baca ni. 

namanya Amad, tingkatan 2 dilahirkan pada 1999 bulan berapa aku tak tau. hehehehe kalau sape-2 tengah mencari pakwe ke adik angkat laki ke, aku suggest-kan si Amad ni. kesian dia ni, setiap hari kata bosan. hhahaha LOL. nak type apa lagi ni? budak ni pendiam *sangat* tapi sebenarnya banyak cakap, suka bercerita. tu pendapat aku la. nama penuh dia? pehh aku nasihatkan sebelum korang sebut nama dia sila tarik nafas sedalam-dalamnya tau. sedalam laut merah tu pun boleh. then sebut nama dia AHMAD NOORZULFARIDHAZIQ B ............ *hembus nafas* hah jangan sampai keluar angin pulak. LOLZZ -_- Hmm k lahh. nak kenal Amad aka Haziq ni? pandai lah korang cari dia kat fb dengan twitter. 

ha, ni bukan Amad ye. ni Nam Woohyun. wkwkwkww 


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.


PAST | PRESENT