FOLLOW
XOXO

ALLAHU RABBI... ALLAH ❤
My First Entry in 2013
20 January 2013 with 3 angel

Assalamualaikum 


Hari ni baru lah aku ada masa nak edit blog ni. Tak edit mana pun, just nak post entry je. Okay, sorry sangat kat korang yang comment dan tanya something kat tempat cbox aku. Sorry sebab aku tak dapat balas dan bagi respon, memang busy sangat. Dengan aktiviti sekolah merentas desa, kawad bagai ni. Penat ~ tapi aku harap korang faham la ea.

Sempat lagi kan kalau aku nak ucapkan “Happy New Year” dan “Selamat Menyambut Tahun Baru” hehehe lembap giler aku wish kat korang kan kan kan. Urm dah masuk 2013 ni dah masuk form 4 *ambang dewasa remaja*, banyak perubahannya. Dari rumah ke sekolah ke subjek dan blab la bla.

Fasal sekolah, aku still sekolah yang sama SAMT Kuala Kubu Bharu. Mula-2 terfikir nak pindah masuk SMK Kuala Kubu Bharu sebab nakkan subjek sains, sekolah aku cuma ada Acc dengan Perdagangan je kan. Tapi tak jadi. Aku dah fikir masak-2 dah sampai hangus yang aku nak stay. Ahh ~ tak payah cerita fasal sekolah dah, buat aku tensioooon je. LOL

Semalam *19 Januari 2013* aku keluar dengan kawan aku. Alaa keluar makan je. Duit pokai, dompet kosong so makan makanan biasa je. 

Maisarah

Zulfa

Nedy

Aku *Zara Mazlan*

Erma

With my friend, Nadia Abdul Ghani

Peace yow ^0^

Posing kak, jangan tak posing

Banyak lagi gambarnya, tapi aku masukkan sikit je ea. LINE SUPERB LEMBAP. DOUBLE LEMBAP

Gambar ni agak cacat sedikit sebab lagi sorang member tak datang "Syaza" aka "Wawa". Dia kata malas datang, hamboih sonang dia nak datang ke tak nak. SAMTKKB bukan sekolah dia okay, so rajin-2 lah datang sekolah ye kak.


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.


PAST | PRESENT