FOLLOW
XOXO

ALLAHU RABBI... ALLAH ❤
Lama Tak Post
28 December 2012 with 5 angel
Assalamualaikum

♥ WooGyu tu untuk aku tau. jangan curi. lol

Memandangkan beberapa hari lagi nak start sekolah kan, so biar aku post dulu. Nanti start sekolah, busy takut tak ada masa nak post ni +,+

Seriously, sepanjang cuti sekolah ni bosan giler. Nak keluar dengan kawan-2 aku, parents mana izinkan. Katanya nanti tak jadi la, cancel la, tak start sekolah jangan keluar. Ahh~ jinjja. Okay, aku malas nak bertekak dengan appa and omma aku.  Jalan pintasnya kata je, "okay abah". Kalau kakak aku selagi appa tak izinkan jangan harap dia nak diam. Mulut membebel macam-2 alasan sampai aku menanah telinga aku nih.

Whatever, sekurang-2nya aku dengan family keluar lah jugak jalan-2 pergi Sabak Bernam. Lol sabak bernam je pun. Tujuannya nak makan ais cendol durian dan satay kajang. Pehh sedap giler, nak pergi jalan yoyo'o aku bergaya tahu tak. Adik aku ejek, katanya "ak alah, makan kedai mamak pun nak pakai cantik-2" hello, suka hati aku lah nak pakai apa hehehehhe lol. Bagi lah sokongan sikit aku nak bergaya. Naqid pulak, "ea, angah cantik lah hari ni" hahahaha mula lah aku senyum sorang-2 macam orang giler. Mitchyeoda!


Beberapa hari lepas, aku jalan-2 kat Jalan TAR dengan my sis dan omma. Sesak giler orang, yela esoknya Hari Krismas. So, pergi sana semata-2 ada SALE kan hahahahah tu lah sebenarnya tujuan kitaorang pergi sana. Alah aku yakin lah semua orang datang, tu tujuan utama. Okay lah, dapat beli baju, tudung. 



tangkap gambar sebelum masuk train kat KTM Rasa
Yang tudung biru tuh, my lovely mother.

Note 2013 = aku harap tahun 2013 menjadi lebih baik daripada tahun ini. Azam aku, 1. nak tinggi, naik 2-3 inci pun jadi lah der and nak jadi INSPIRIT yang terbaik. bla bla bla bla, k lah banyak aku merepek, makan kerepek banyak sangat. Nak sambung tengok Maharaja Lawak Mega 2012, Jozan daebak ^_^


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.


PAST | PRESENT