FOLLOW
XOXO

ALLAHU RABBI... ALLAH ❤
No Tittle
23 December 2012 with 4 angel
Assalamualaikum

Pada 19 disember 2012, mungkin akan menjadi sejarah bagi pelajar tingkatan 3, batch 1997 tahun ni. Result tahun ni memang menurun. Dari apa yang aku baca kat surat khabar tadi : keputusan straight A untuk PMR 2012 menurun dari tahun sebelum ini. Tahun ini mencatatkan 30,474 berbanding 34,271 pada tahun lalu. Calon yang mendapat gred E dalam semua subjek berkuang daripada 346 (0.08 peratus) tahun lalu kepada 241 (0.05 peratus) tahun ini. Seramai 481,424 calon menduduki PMR pada tahun 2012 dari 9 sehingga 16 Oktober lalu. 

Secara keseluruhannya, pencapaian calon PMR dalam 17 subjek tahun ini stabil dengan indeks Gred Purata Nasional (GPN) kekal pada 2.71 mata seperti tahun lalu. okay, ini slip peperiksaan aku. Tak ada niat lain selain aku nak berkongsi kegembiraan dengan semua blogger. Bukanlah 9A pun hehehe tapi syukur, Alhamdulillah. Sekurang-kurangnya dapat jugak aku gembirakan parent aku. 


InsyaAllah, kejayaan ini akan diteruskan. Moga-moga keputusan SPM lebih
cemerlang dan menggembirakan lagi ibu abah yang tersayang. Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah ~ erm, lupa pulak nak ucapkan terima kasih kat korang sudi follow blog Zara ni. Kalau perasan lah, follower Zara dah mencecah 350 huhuhu gomawopta ^__^ 



Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.


PAST | PRESENT