FOLLOW
XOXO

ALLAHU RABBI... ALLAH ❤
Happiness March
16 March 2013 with 0 angel
Assalamualaikum


entry kali ni bertajuk HAPPINESS MARCH. hahaha birthday aku kan 26 Mac so dengan bangganya aku letak 'happiness march' as my tittle post. batch aku kat sekolah ramai yang birthdaynya bulan March. such as Nedy, BaeHee, Pejal, Habib, Adib Azam, Lukman Rasimi, Farra Azaneen, Mael, Izyan, Anis Syira, Amad, Timah dan ramai lagi. So kami ni March Awesome ^__^ 

Hmm, last week aku check keputusan ambilan kedua MRSM. isk isk tak dapat, SBPI ambilan kedua pun aku tak dapat. tapi aku dapat tawaran ke SAMT Sultan Salahudin Shah Batu 38 di Sabak Bernam. sepatutnya, tarikh daftar diri 4 Mac, tapi disebabkan kesilapan yang tak dapat dikecualikan oleh kerani sekolah aku. dia perasan borang tuh 7 Mac. pengetua sekolah aku bincang dengan pengetua sekolah tu. then, dia bagi peluang kat kami untuk mendaftarkan diri pada 11 Mac hingga 15 Mac. 

ada 5 orang yang dapat tawaran itu. Tapi yang pergi situ 3 orang je, Nadrah, Farra Azaneen dan Balqis. aku tak pindah sebab tertentu. abah aku kata kat mana pun kita belajar, sama je. kalau kat sana, ambil sains tapi tak fokus buat apa. kalau stay kat samtkkb tapi kuat tidur baik tak payah. Ha, sedap pesanan abah aku tu, siap perli aku lagi. HAHAHAHA betul jugak. 


Baru-baru ni, Ujian Formatif Add Maths. astaghfirullah hal azim. perah otak aku. blank, blur, berkecai, meletup hancur semuanya. punya banyak soalan yang ada, aku jawab 2 -3 je. Apa yang aku belajar selama ni tak guna. tapi ustazah tak marah. ustazah kata mungkin ni satu kejutan. yelah, soalan yang keluar tu, ustazah ambil dari SPM yang lepas-lepas. 

okay, itu je rutin harian aku minggu ni. semoga Allah terangkaan dan permudahkan aku memahami pelajaran akademik mahupun SMA dengan mudah. Aminnn :)


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.


PAST | PRESENT