FOLLOW
XOXO

ALLAHU RABBI... ALLAH ❤
Comeback Again
26 December 2011 with 0 angel
Assalamualaikum


Ni la akibatnya kalau tak berkati-hati ketika memasak. macam ni lah yang terjadi kat aku terpaksa tahan kesakitan. tapi demi blog biar la tibai je..

ok. back to the tittle < Comeback Again > bak kata Infinite members ~ dashi dorawa dorawa dora ~ 

still ingat aku? suatu ketika yang pernah ada blog . ingat? yeah itu lah aku. aku terpaksa tutup blog tu sebab tak ada masa nak edit2kan. but now, i'm comeback with a new blog. memang banyak perbezaan aku tengok blog sekarang berbanding dulu. tepi apa-apa pun aku harap korang happy kat entry aku ni. jangan buat najis kat , nanti wa sengat arh ! 


p/s : tahniah aku ucapkan kat calon pmr tahun ni yang dapat keputusan terbaik, yang kurang terbaik uh jangan putus asa. aku harap next year aku dapat buat terbaik wok !


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.


| PRESENT