FOLLOW
XOXO

ALLAHU RABBI... ALLAH ❤
Back To School
28 December 2011 with 0 angel
Assalamualaikum


Dah dengar lagu Tick Tack ? wah, memang gempak siot ! tariannya best giler, makin bertambah sayang pulak sayang aku kat U-Kiss. Hwaiting U-Kiss !

Lagi beberapa hari lagi nak sekolah. aku gembira tapi sedih pun ada coz tak dapat tengok tv wa !! memandangkan lagi beberapa hari lagi nak start confirm korang sume dah ada persediaan dan persiapan secukupnya untuk ke sekolah nanti. lupa pulak, dan semangat baru ke sekolah.( cewah, bapak semangat aku !) og course la, next year aku PMR, aku harap dapat buat terbaik dan terangkan hati aku untuk terima pelajaran. 

sebut pasal sekolah, aku sedih lowh. my bestfriend, Dila akan berpindah ke sekolah lain. dia kata saat2 akhir ayah dan mak dia suruh dia pindah. yeah, aku apa sebabnya. serius aku kata, aku tak nak kau pindah. siapa nak teman aku kat bengkel KH nanti? aku harap mak ayah kau fikir masak-masak, kau kan dah siap beli pakaian sekolah takkan nak pindah jugak. pindah la lepas PMR, aku nak kau, aku, Neddy jawab PMR di sekolah yang sama. please !


p/s : ah, sinja! aku harap kau pertimbangkan kan keputusan uh. lagipun aku baca ayat kau kat blog tu macam dah rela jek


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.


PAST | PRESENT