FOLLOW
XOXO

ALLAHU RABBI... ALLAH ❤
First Day At School
4 January 2012 with 0 angel
Assalamualaikum


Oh no ! anaeya ! 
hari ni paling membosankan. mana tak nya masuk kelas yang sama. aku nak naik kelas. mungkin ini satu cubaan untuk aku kot. tapi apa pun memang hari ni aku tak bersemangat. dengan tak ada kawan baik aku, Adel. Neddy pulak tukar kelas. yang ada Abit tapi dia duduk tempat lain. budak2 laki yang perangai macam gila and bising memanjang. aku memang mengharapkan akan naik kelas tapi still kelas yang sama. 

entah macam mana ustazah agih2kan tapi dorang kata setiap kelas ada pandai dan ada yang kurang pandai. aku tengok tak pun. kelas aku dulu yang pandai2 contohnya Neddy, Zezo, Aniez, Anis Alli, Muche, Aizzat, Syiera nak je kelas. yang still tinggal pun hanya sisa. perempuan ok je cuma lelaki la. 

time nak lantik leader class pulak laki yang lantik semua. perempuan tak kan menang nak lawan dorang . yela laki 22 orang perempuan 17 orang. tapi kalau along dengan adila still ada jumlah kelas akan berubah. 
pelajar laki lantik yang 'hampeh'. budak2 yang tak aktif, terlebih aktif and bising je dilantik. yang ok pulak dipinggirkan. 

p/s : Adila and Along aku harap korang kat sana (sekolah tu) jangan lupa kitaorang kat sini. kitaorang takkan lupa korang sebab korang kawan kami jugak. kalau ada masa contact la atau datang sekolah jumpa kami. jangan lupa kami kat sini. semoga success kat sana.


Layout by chocolettha. Post title from owlala. Colors & Image neapolitan ice cream & 1950's Argyle.


PAST | PRESENT